Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:07:58+01:00
1. Najpierw trzeba dokładnie opłukać ręce wodą.
2. Potem nałożyć mydło na drugą rękę.
3. Przełożyć trochę mydła na drugą rękę.
4. Rozsmarować mydło.
5. Posmarować mydłem dokładnie każdy palec.
6. Posmarować mydłem całe dłonie.
7. Odkręcić wodę i spłukać dłonie.
8. Spłukać dokładnie oddzielnie każdy palec.
9. Ponownie spłukać dokładnie całe dłonie tak by nie zostały na nich resztki piany.
10. Zakręcić wodę i wytrzeć dłonie dokładnie ręcznikiem.
KONIEC
69 4 69
2009-12-15T20:12:40+01:00
1.Odkręć kran z wodą
2.Zamocz ręce
3.Namydlij ręce
4.Pożądnie i energicznie ocieraj dłonie jedną o drugą
5.Okręcaj dłonie
6.Podmyj do samych nadgarstków
7.Umyj pomiędzy palcami
8.Umyj osobno każdy palec
9.Opłucz ręce
10.Dłonie wytrzyj w suchy i czysty ręcznik
127 4 127