Odpowiedzi

2009-12-15T20:11:46+01:00
Rządy absolutne opierają się głównie na władzy jednego władcy, obywatele nie mają głosu.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:18:21+01:00
Rządy absolutne :
Cała władza skupia się w rękach jednego władcy (sądownicza, ustawodawcza, wykonawcza)
Król najczesciej wyznaczał sobię przedstawicieli do poszczegolnych osrodkow wladzy.
2009-12-15T22:37:26+01:00
Łączą one władzę sądowniczą, ustawodawczą i wykonawczą.