Odpowiedzi

2009-12-15T20:03:41+01:00
Do sklepu przywieziono 240 metrów materiału.Pierwszego dnia sprzedano jedną piątą całego zapasu a drugiego trzy czwarte.Ile materiału zostało w sklepie?

240*4/5 = 192

192*1/4=48

zostało 48metrów materiału.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:04:37+01:00
240 × 1/5 (jedna piąta) = 48
240 × 3/4 (trzy czwarte) = 180
240 - 180 - 48 = 12
2009-12-15T20:14:06+01:00
240 × 1/5 = 48
240 × 3/4 = 180
240 - 180 - 48 = 12