Odpowiedzi

2009-12-15T20:05:12+01:00
0.5 stopnia celcjusza obniża się co 100 m 1894-1025=869
869 mniej więcej 5 stopni mniej czyli 12 stopnie na giewoncie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:05:44+01:00
1894-1025=869

100m---0,6 stopni C
869m--- x

869x0,6:100=5,214 czyli 5,2

17-5,2= 11,8

Na Giewoncie jest 11,8
1 5 1
2009-12-16T02:06:35+01:00
Co 100m temperatura spada o 0.6 stopnia Celcjusza więc:
1894 - 1025 = 824m ---> różnica wysokości
824 : 100 = 8.24
8.24 x 0.6 = 4.9 (wynik to 4.944 więc 4.9 w przyblizeniu)
17 stopni - 4.9 stopnia = 12.1 stopnia

Turysta spodziewać się może 12.1 stopnia Celcjusza