Wybierz te spośród podanych cech, które są charakterystyczne dla języka Biblii:
- nasycony symbolami, obrazami, metaforami
- wyraża tylko emocje
- krótkie zdania
- liczne opisy
- jednoznaczność
- rozbudowane zdania
- pobieżne opisywanie zdarzeń
- powtarzanie tych samych słów lub zdań.

Proszę o pomoc!! Daję sporo punktów!

2

Odpowiedzi

2009-12-15T20:10:09+01:00
- nasycony symbolami, obrazami, metaforami
- rozbudowane zdania
- liczne opisy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:12:17+01:00
- liczne opisy
-rozbudowane zdania
- pobieżne opisywanie zdarzeń
- powtarzanie tych samych słów lub zdań.

Występują symbole, ale nie wiem co do metafor i obrazów. :)