Odpowiedzi

2009-12-15T20:06:58+01:00
Według mnie na miano rycerza zasługiwał Zbyszko, ponieważ był odważny i lojalny.
2 1 2
2009-12-15T20:09:03+01:00
Według mnie na miano idealnego rycerza zasługuje Zbyszko z Bogdańca dlatego, że jest był bardzo odważny. Świat rycerski nie miał dla niego tajemnic. Był bardzo honorowy, szlachetny, lojalny i dumny. Ze Zbyszka przykład powinni brać inni rycerze.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:10:38+01:00
Moim zdaniem na miano idealnego rycerza z powieści Henryka Sienkiewicza "Krzyżacy" zasługuje Zbyszko z Bogdańca, ponieważ był silny i bardzo odważny. Zawsze przestrzegał rycerskich zasad. Początkowo był dosyć porywczy, zapalczywy i naiwny, lecz z biegiem czasu i na skutek ciężkich doświadczeń życiowych zmienił się w poważnego i rozsądnego rycerza.
3 5 3