Odpowiedzi

2009-09-10T15:55:59+02:00
2,5m*4,2m*4m=42m³
tlen=21%*42m³=8,82m³=8820 dm³=8820l
azot=78,3%*42m³32,886m³=32886dm³=32886l
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-10T16:07:49+02:00
2,5m*4,2m*4m=42m³
azot=78,3%*42m³32,886m³=32886dm³=32886l
tlen=21%*42m³=8,82m³=8820 dm³=8820l
2009-09-10T16:12:28+02:00
V powietrza w pokoju = 2,5m×4,2m×4m = 42m³
V tlenu = 42m³×21%=8.8m³=8800l
V azotu = 42m³×78,3%=32.9m³=32900l

Odp. Tlenu w pokoju jest 8800l a azotu 32900l.



na 100% dobrze;)
1 1 1