Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:08:01+01:00
* bez czarny
* borówka czernica (czarna jagoda)
* brzoza
* głóg dwuszyjkowy
* głóg jednoszyjkowy
* jałowiec pospolity
* kasztanowiec zwyczajny
* krwawnik pospolity
* lipa
* mniszek lekarski (mniszek pospolity)
* podbiał pospolity
* pokrzywa zwyczajna
* róża dzika
3 1 3
2009-12-15T20:11:19+01:00
Koper, pietruszka zwyczjna, rumianek, melisa, rozmaryn lekarski, torf, dzika róża, aloes (w domu można uprawiać), aronia, głóg, tymianek, szałwia lekarska, mniszek lekarski, mięta pieprzowa, czrny bez, borówka, brzoza, lipa,# głóg dwuszyjkowy, głóg jednoszyjkowy, jałowiec pospolity, kasztanowiec zwyczajny, krwawnik pospolity, podbiał pospolity, pokrzywa zwyczajna
1 3 1
2009-12-15T20:11:43+01:00
Zioła występujące w Polsce :
*mniszek lekarski
*brzoza
*kasztanowiec zwyczajny
*koper
*Pietruszka Zwyczajna
*Lipa
*Pokrzywa Zwyczajna
*Róża dzika
*Podbiał Pospolity
1 1 1