Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-09-10T16:03:53+02:00
ALTRUISTA-człowiek,który pomaga innym bezinteresownie

PROMETEIZM-poświęcenie dla ludzi
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-10T18:24:14+02:00
Bezinteresowna praca na rzecz innych ( lub opieka) nazywa się altruizmem.
Altruistą jest ten kto opiekuję się innymi nie oczekuję nic w zamian. Najważniejsze jest dla takiej osoby dobro innych a dopiero myśli o sobie. Troszczy się o drugą osobę , pomaga jej materialnie lub duchowo a co najwazniejsze jest dla niej wsparciem i przede wszystkim taka osoba pozbawiona jest egoizmu.

Pozdrawiam ; )
5 2 5