Odpowiedzi

2009-12-15T20:12:59+01:00
-klonowanie może doprowadzić do uszkodzenia komórek macierzystych organizmu klonowanego,
-może doprowadzić to mutacji DNA,
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:13:08+01:00
Klonowanie ludzi budzi strach i sprzeciw ponieważ uderza w godność ludzi. Każdy człowiek ma prawo do bycia niepowtarzalnym genetycznie.klonowanie ludzi można uznać za naruszanie praw człowieka.
2 3 2