Odpowiedzi

2009-12-15T20:09:03+01:00
Pływająca :owalnego kształtu
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:09:46+01:00
Strzałka wodna ma 3 rodzaje liści :
pływające owalnego kształtu
podwodne które są wstegowate,cienkie i wiotkie
i znajdujące sie na powierchni ( nad wodny) w kaształcie strzałki
2 3 2
2009-12-15T20:10:06+01:00
Wiosna liście podowodne
latem liście wyrastaja ponad powierzchnię wody i maja kształt strzałki