Odpowiedzi

2009-12-15T20:10:44+01:00
V=20*15*3 [m]
V=900m3
900m3*2/3=600m3=600000dm3=600000l
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:11:54+01:00
20m×15m×3m=900m3
2/3× 900m3=600m3=600000l
Odp: W basenie znajduje się 600 metrów sześciennych wody, a jest to 600000 litrów.
2009-12-15T20:12:01+01:00
Liczymy objetosc wody w basenie v=a*b*c
v=20*15*3=900m³
900*2/3=600m³
1m³=1000dm³
600*1000=600000dm³=600000l
gdyz 1l=1dm³