Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:15:03+01:00
1umiarkowana
2-
3 bezdrzewna formacja trawiasto-zielona o charakteże suchoroślowym. Stepy występują w obrębie strefy umiarkowanej, w głębi kontynentów, gdzie napływ wilgotnego powietrza morskiego jest niewielki. Skąpe opady, choć większe niż w strefie pustyń, nie wystarczają, żeby rozwinęła się roślinność leśna. Strefa stepów charakteryzuje się dość suchym klimatem o chłodnych zimach i upalnych latach. Latem, wskutek silnego parowania, tylko niewielkie ilości wody opadowej wsiąka w glebę. Zapas wody w glebie nie zaspokaja potrzeb drzew i dlatego w krajobrazie stepowym brak jest lasów.
2009-12-15T20:17:46+01:00
1. Sahara leży na północy a step na południu
2.nie wiem
3.Niemal w całej Afryce klimat jest ciepły lub gorący