Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:45:42+01:00
B) niejednorodnej dwuskladnikowej:
woda+piasek
Podaj po jednym przykladnie mieszaniny ktorej skladniki mozna rozdzielic stosujac a) dekantacje b ) saczenie c ) destylacje
a) woda+mąka
b) woda+ piasek
c) denaturat+ woda
3 5 3
2009-12-15T20:48:04+01:00
Jednorodne: woda, sól, cukier
niejednorodne: piasek, woda
a) dekantacja:woda z olejem
b)sączenie: woda z piaskiem
c) destylacja: spirytus z wodą
3 5 3