Odpowiedzi

2009-12-15T20:13:44+01:00
1.Jak się czujesz w Gimnazjum?
2.Dużo masz Kolegów?
3.Czy trudne są zadania i wogule?
4.Poznałaś Nauczycieli i jacy Oni są ?
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:15:26+01:00
-jak się czuję w szkole (akceptacja);
-jak mu idzie z nauką (czy ma problemy z nią związane);
-czy ma przyjaciół w szkole na których może liczyć;
-czy inni (koleżanki, koledzy) sprawiają mu kłopoty;
-jakie ma miejsce w szkole (jak ważny się czuje);
- stosunek do nauczycieli;
-co przeszkadza mu w szkole;
- co zmieniłby w sql;
-życzenie do spełnienia dotyczące dalszej edukacji (w formie pomocy, rady);
1 5 1