Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:14:55+01:00
1. 2Cl2+7H2O -->Cl2O7

2. CaCO3-->CaO+CO2

3. C+O2-->CO2

4. 4Fe + 3O2---> 2Fe2O3
2009-12-15T20:17:54+01:00
Synteza - to łączenie się dwóch lub więcej substratów i z tego powstaje jeden produkt ;D
np. C+O2= CO2
analiza- z jednego substratu powstają co najmniej dwa produkty
np. CaCo3=Ca+Co2
spalanie-gwałtowna przemiana przebiegajaca z wydzieleniem światła i ciepła .
np. S+O2=SO2
utlenianie-łaczenie sie tlenu z pierwiastkami chemicznymi
np.tlenki i inne (H2O, SiO2, CO2) itp
;))
2009-12-15T20:19:25+01:00
1. synteza : A + B = AB
2. analiza : AB = A + B
3. spalanie : tlenek miedzi (II) = tlen + miedź.
4. utlenianie : miedź + tlen = tlenek miedzi(II)

:)