Odpowiedzi

2009-12-15T20:15:24+01:00
AD.1
Bardzo dawno temu na miejscach mórz i oceanów były lasy. Z drzew iglasty spadał smar. Ten smar później przemieniał się w bursztyn w wodzie .

AD.2
przykro mi ale na to pytanie nie znam odpowiedzi :( .

AD . 3
Krzysztof Kolumb powinien być władczy i ostrożny. Nie powinien podejmować decyzji pochopnie .
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:16:06+01:00
1.Bursztyn jest rzadkim i cennym surowcem, z którego słynie Morze Bałtyckie. Powstał z żywicy drzew iglastych porastających tereny obecnej Skandynawii i Bałtyku w okresie trzeciorzędu. Spływająca z drzew żywica transportowana była rzeką, której ujście znajdowało się na wprost dzisiejszego polskiego wybrzeża Bałtyku i stopniowo zamieniała się w bursztyn.

2. Nie wiem :(

3.Krzysztof Kolumb powinien być odważny, inteligentny, cierpliwy,odpowiedzialny,wytrzymały.

Mam nadzieję, że pomogłam :)