Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:25:09+01:00
X+4y=0 //*-(2)
2x+3y=25

-2x-8y=0
2x+3y=25
-------------
-2x-8y+2x+3y=25
5y=25 //;5
y=5

y=5
2x+3*5=25

y=5
2x+15=25

y=5
2x=10 //;2

y=5
x=5
następny przykład :
x=-4y
2x(-4y)+3y=25

x=-4y
2x-4y+3y=25

x=-4y //*(-2)
2x-y=25

-2x=8
2x-y=25
-----------
-2x+2x-y=33

-y=33 //:(-1)
y=-33

y=-33
2x-33=25

y=-33
2x=58 //;2

y=-33
x=29
a resztę to nie wiem czy masz źle przepisane czy cos ale nie wiem jak rozwiązać a te przykłądy co zrobiłam są wykonane metodą przeciwnych współczynników :)


2009-12-15T20:25:46+01:00
X+4y=0 /*(-2)
2x+3y=25

-2x-8y=0
2x+3y=25

-5y=25/:(-5)
y=-5
x+4y=0
x=-4y
x=20





x=-4y
-5y=35 /:(-5)

x=-4y
y=-7
x=-4*(-7)=28






x=-4y
y=-5
x=-4*(-5)=20