Odpowiedzi

2009-12-15T20:19:54+01:00
-cicho słuchać muzyki
-unikać hałasu
8 4 8
2009-12-15T20:19:35+01:00
Narząd słuchu możemy chronić
-dbając o higienę uszu
-Nie narażać się na przebywanie w pomieszczeniach gdzie panuje hałas

Myślę że pomogłem
Pozdrawiam Turbodynomen
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:21:18+01:00
-Starać się nie przebywać w głośnym otoczeniu zbyt długo (ruchliwa ulica, dyskoteka)
-Robić przerwy w słuchaniu głośnej muzyki (w szczególności przez słuchawki douszne) a najlepiej w ogóle nie stosować tej metody rozrywki.
-Systematycznie dbać o higienę uszu.
-Dobrze się uczyć -> nie pracować jako robotnik :)
17 4 17