Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-10T16:07:25+02:00
M. [mianownik] trzy czwarte
D. [dopełniacz] trzech czwartych
C. [celownik] trzem czwartym
B. [biernik] trzy czwarte
N. [narzędnik] (z) trzema czwartymi
Msc. [miejscownik] (o) trzech czwartych
W. [wołacz] trzy czwarte (?)
2009-09-10T16:07:27+02:00
M. trzyczwarte
D.Trzechczwartych
C.trzemczwartym
B.Trzyczwarte
N.z trzemaczwartymi
Msc.O trzechczwartych
W.Trzyczwarte!