Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:27:40+01:00
Współczesna kobieta zazwyczaj stara się byc w centrum uwagi mężczyzn. Aby to uczynic maluje się różnymi kremami, nakłada maseczki, maluję się pomatkami. Mężczyźni często patrzą na nogi kobiety, a kobiety to widzą. Więc dlatego zakładają spudniczki lub krutkie spodnie. Zanim kobiety zaczęły walczyc o równe prawa nie śmiały się nawet ubrac w spodnie w które ubierali się mężczyźni. Teraz prawie wszystkie kobiety chodzą w spodniach.

pozdrawiam
problematyyyyyk

Nie znam sie na tym no ale :P
1 4 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-15T20:29:46+01:00
Współczesny ideał urody kobiecej, to szczupła wysoka kobieta, z długimi nogami, ładnym kształtem twarzy i dużym biustem. Często jest to blondynka, opalona i bardzo szczupła. Musi mieć ładne, duże oczy i wyraźnie zaznaczoną talię. Aby pokazać swoje wdzięki, ładnie się ubiera tzn. mini spódniczki, bluzki z dekoltami, mocny makijaż itp.
2 5 2