Odpowiedzi

2009-12-15T20:27:11+01:00
Http://translate.google.pl/#
tu możesz sam/sama napisać to zadanie a jeśli nie to
Happy Christmas. Good health, happiness, prosperity. Meet all of your dreams. Gifts under the tree, the carp, and great family christmas.


Wszystkiego najlepszego z okazji świąt bożego narodzenia. Dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności. Spełnienia wszystkich twoich marzeń. Prezentów pod choinką, karpia, wspaniałych i rodzinnych świąt.
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:32:33+01:00
On this day of joy, expected,
When going out disputes, heal wounds,
I wish you health, I wish you love
let the little Jesus in your heart
inasmuch, the sincerity of the soul, the smell
cake, friendship, which, as
Love grows, the beloved's face every morning wakes up,
and full of friendly people around.

Polski :
W tym dniu radosnym,oczekiwanym,
gdy gasną spory,goją się rany,
życzę Ci zdrowia,życzę miłości,
niech mały Jezus w sercu Twoim
zagości, szczerości duszy, zapachu
ciasta, przyjażni ,która jak
miłośc wzrasta, kochanej twarzy co rano budzi,
i wokół pełno życzliwych ludzi.
6 4 6
2009-12-15T20:34:41+01:00
Gay (cheerful), fine and holiday of christmas smelling (savor) branch and implementation of dreams in forthcoming new year
it wishes................

wesołych pogodnych i pachnocych swierkowymi gałązkami swiat bozego narodzenia oraz spełnienia marzen w nadchodzacym nowym roku zyczy....
3 2 3