Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:33:07+01:00
15.12.2009 r.


Drogi Pinokio...!

W tym krótkim liście chciałam ci pogratulować tego, że się zmieniłeś...
I nie chodzi mi jedynie o twoją zewnętrzną przemianę.oj nie... Zauważyłam, że zmiana zaszła gdzieś głębiej... w sercu. Jestem z ciebie bardzo dumna i zadowolona.
Oczywiście cieszy mnie także fakt, że stałeś się chłopcem.

Serdecznie pozdrawiam ........ (twoje imię...)
12 3 12
2009-12-15T20:37:28+01:00
Drogi Pinokio
Na wstępie mojego listu chciałabym Cię serdecznie pozdrowić.
Bardzo ciesze sie z twojej zmiany i z tego ze zrozumiałeś ze naprawdę nie warto jest kłamać, gdyż poprzez to daleko się nie zajdzie. Również ważne jest ze przekonałeś się, iż kłamstwo zawsze wyjdzie na jaw i że należy ponosić za swoje błędne czyny konsekwencje.Jeszcze raz serdecznie pozdrawiam i życzę Ci abys niegdy juz nie popełniał tych błędów co dotąd.
14 4 14