Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:25:12+01:00
Panie Boże pobogosław dary ,które codziennie spożywam , daj mi siłę aby dokonczyć rok szkolny i zakonczyć go z pozytywnymi ocenami. Opiekuj się moją mamą i tatą oraz zadbaj o zdrowie całej mojej rodziny.
1 5 1
2009-12-15T20:27:36+01:00
Boże- dziekuję Ci za wzelkie łaski,
jakie zsyłasz na mnie
i na moich bliskich.
Proszę Cię, abyś w chwilach słabosci,
dodawał mi otuchy!
Amen.
2009-12-15T20:29:13+01:00
Dobry Boże dziekuje ci za dar zbawienia.
Dobroc twoja jest niekonczaca.
Prosze cie o zdrowie.
Abym mogl sluchac twego slowa.
Wierze w twoja moc.
I Takze w twoja wielka milosc.
Prosze cie o zbawienie i wiare . Amen.