Odpowiedzi

2009-12-15T20:28:15+01:00
Rzeczoiwniki : marta , szkoly , ubrania , babcia , wstyd , wszyscy
czasowniki : poszla , miala , kupila , bala sie ,zrobi , beda mowic
przymiotniki : nowe , okropny
przyimki : do
spojnik : i
zaimki : jej , sobie
2 3 2
2009-12-15T20:27:44+01:00
Marta -rzeczownik
poszła-czasownik
do szkoły- przysłówek
Miała -czasownik
nowe - przymiotnik
ubrania- rzeczownik
które -przymiotnik
kupiła -czasownik
jej-zaimek
babcia-rzeczownik
Bała się-czasownik
zrobi-czasownik
sobie-zaimek
okropny-przymiotnik
wstyd-rzeczownik
i- spójnik
wszyscy- rzeczownik
będą -czasownik
o tym- rzeczownik
mówić-czasownik
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:36:00+01:00
Marta -rzeczownik
poszła-czasownik
do - przyimek
szkoły- rzeczownik
Miała -czasownik
nowe - przymiotnik
ubrania- rzeczownik
które-zaimek
kupiła-czasownik
jej-zaimek
babcia-rzeczownik
Bała się-czasownik
zrobi-czasownik
sobie-zaimek
okropny-przymiotnik
wstyd-rzeczownik
i-spójnik
wszyscy- rzeczownik
będą -czasownik
o-spójnik
tym-zaimek
mówić-czasownik
2 3 2