Odpowiedzi

2009-12-15T20:27:18+01:00
Organizowali akcję sobotażowe np. wypisywali na murach antyhitlerowskie hasła, wysadzali pociągi, wybijali szyby w gablotach, gazowanie kin i restałracji gazem łzawiącym, zrywanie niemieckich flag. Nadal wierzyli, ze Polska przeciwstawi się wrogowi.

;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:29:22+01:00
Bohaterowie książki kamienie na szaniec traktowali wojnę jako zabawę i pracę, którą trzeba wykonać. W szczególności wojnę z Goebbelsem (akcja z literą V). Ich znane akcje to: gazowanie kin, zerwanie tablicy niemieckiej z pomnika Kopernika, zrywanie niemieckich flag,niszczenie wystaw z fotografiami, malowanie znaków polski walczącej.