Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-10T16:12:53+02:00

wartości: kulturowe, moralne, narodowego honoru,
2009-09-10T16:26:04+02:00
W tekście M. Konopnickiej zawarta jest treść przysięgi ojczyźnie, czyli wartość: wierność ojczyźnie, patriotyzm.
Także zawarta w tekście jest wiara w Boga, czyli wartość: wiara.
Jest także zawarta nadzieja, że 'że odzyska ziemię dziadów wnuk', czyli kolejna wartość: nadzieja.