Odpowiedzi

2009-12-15T20:32:16+01:00
21E + 75W = 96 stopni
96 : 4 = 24 minuty
11 + 24 minuty = 11.24
2009-12-15T20:32:03+01:00
+1 Wwa-11:00
0 - 10;00
-1 - 9;00
-2 - 8;00
-3 - 7;00
-4 - 6;00
-5 NJ - 5;00

czas strefowy tzn różniący się o całkowitą liczbę godzin od czasu uniwersalnego.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:33:14+01:00
W NOWYM JORKU jest godzina 5,00
11-godzina w Warszawie
1-strefa w WARSZAWIE
5-strefa w NOWYM JORKU
11-1=10
10-5=5
odp. w Nowym Jorku jest godzina 5,00.
1 5 1