Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-10T16:22:52+02:00
SO2 – czyli dwutlenek siarki obecny w spalinach przemysłowych, tworzy z wodą tzw. kwaśne deszcze;
H2O – tlenek wodoru, czyli woda;
CO2 – dwutlenek węgla obecny w wodzie gazowanej oraz w wyziewach kominowych, spalinach; jest też jednym z gazów cieplarnianych;
CO – tlenek węgla jest toksycznym gazem obecnym w spalinach; składnik gazu świetlnego;
N2O – czyli podtlenek azotu znany jako gaz rozweselający
TiO2 – czyli dwutlenek tytanu, składnik bieli tytanowej;

o to chodzi?:)
2 5 2
2009-09-10T16:25:36+02:00
Tlenek wodoru- H2O
krzemionka- SiO2
dwutlenek węgla- CO2
tlenek żelaza- FeO
tlenek węgla (czad)- CO
tlenek siarki (IV)- SO2
3 4 3