Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:38:11+01:00
2n - pierwsza liczba parzysta
2n+2 - druga liczba parzysta
2n+4 - trzecia liczba parzysta
2n + 2n + 2 + 2n + 4 = 4044
6 n = 4044 - 6
6n = 4038 /:3
2n = 1346 - I liczba
1348 - II liczba
1350 - III liczba

;]
2009-12-15T20:39:15+01:00
4004 : 3 = 1348

1348 + 2 = 1350
1348 - 2 = 1346

I liczba - 1346
II liczba - 1348
III liczba - 1350
2009-12-15T20:40:55+01:00