Odpowiedzi

2009-12-15T20:41:04+01:00
"A przecież w obliczu Boga wszystko takie proste" - moje ulubione, ks. Jan Twardowski.
  • Użytkownik Zadane
2009-12-15T20:41:00+01:00
"Wspinam się ku niewidzialnemu szczytowi,bo wierzę że On tam jest".Życiem daję świadectwo mojej wiary...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T21:36:05+01:00
" Drodzy młodzi przyjaciele
Jezus pragnie abyscie uczynili ze swojego zycia coś wielkiego .."
Jan Paweł II .