Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:42:27+01:00
UWAGA
POSZUKUJEMY LUDZI DO NASZEJ COROCZNEJ POMOCY DLA CHORYCH DZIECI
ZGLOSZENIA PROSIMY WYSYLAC NA NASZ ADRES EMAILOWY...[email protected]
KONTAKT 0072536392-02888
2009-12-15T20:42:54+01:00
Ogłoszenie!

Spólka Caritas pomagająca chorym i bezdomnym dzieciom poszukuje chętnych wolontariuszy,którzy w miare mozliwosci byli by w stanie pomoc naszej akcji humanitarnej.Chetnych prosimy sie kontaktowac telefonicznie badz e-mailowo.

Dyrektor Caritas
2009-12-15T20:43:20+01:00
Drodzy Uczniowie!
W dniach 12-15 grudzień bieżąceo roku o godz 8.00-14.30 będą zapisay do szkolnego kółka wolontariuszy chcącym pomagać chorym dzieciom.Chętnych zapraszam..Każda para rąk przyda się tym biednym dzieciom.Zapisy u Pani Małgorzaty Szafy.Licze na was!

Małgorzata Szafa.