Odpowiedzi

2009-12-15T20:53:37+01:00
A) 60min ( pelny obrot) 360
12:15-12 = 15min
60min/15 min =4

na obwod kola wz 2πr
r=1,2cm
π=3,14
2,4π = pelny obrot

a)2,4π/4=0,6π≈1,884

b)8:25-8:05=20min
60/20=3
2,4π/3=0,8π≈2,512

c)15:35-15:10=25min
60/25=2,4
2,4π/2,4=π≈3,14

d) 1:20 a 3:10 1 cala godzina i 50min = 110min
czyli 2,4π+2,4π/1,2=4,4π≈13,816

7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T21:02:01+01:00
Pokonanie 1h przez wskazówke to droga = 2*pi*r=2*3,14*1,2=7,536

a)15 minut to 1/4h wiec 7,536*1/4=1,884
b)20 minut to 1/3h wiec 7,536*1/3=2,487
c)25 minut to 5/12h wiec 7,536*5/12=3,14
d)1h 50minut to 1 i 5/6h wiec 7,536*11/6=13,816
15 4 15