Odpowiedzi

2009-12-15T20:42:52+01:00
Chodziło o mur :) tylko i wyłącznie o mur...
8 1 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:44:57+01:00
Chodziło o mur dzielący ich "dwory". Rejent chciał go wyburzyć na co cześnik się nie zgodził :)
W sumie to właśnie ten mur był tylko głównym obiektem sporu cześnika i rejenta. Choć już wcześniej dwaj sąsiedzi nie ukazywali do siebie sympatii :)

Mam nadzieje ze oto ci chodziło :P
Pozdrawiam
10 3 10
Rejent chciał naprawic mur graniczy na co czesnik sie nie zgodził :)
2009-12-15T20:45:12+01:00
Po pierwsze z tego co pamietam spór wynikł o mur. ;DD oddzielajacy zamek na dwie częsci. poszło też o miłosc klary i wacława, (ale to potem)ale głownym motorem antagonizmu między nimi było własnie to pierwsze, ;DD
4 2 4