Odpowiedzi

2009-12-15T20:46:55+01:00
ZALEŻY OD OSOBY
-JEDNI TRAKTUJĄ ICH Z SZACUNKIEM KOCHAJĄ ICH
- INNI Z POGARDĄ NIE OZUMIEJĄ ŻE ŻYLI W INNYCH CZASACH ŻE MAJĄ INNE POGLĄDY
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:47:50+01:00
Moim zdaniem , stosunek młodych ludzi do osób w podeszłym wieku jest bardzo nie elegancki . Można to poznać między innym w autobusie , kiedy to wszystkie miejsca siedzące zajmuje młodzież a obok nich stoją staruszkowie , którzy ledwo trzymają się na nogach .
Wielu z nas ma na pewno starszych sąsiadów .
Większości młodych ciężko jest powiedzieć dzień dobry czy też wziąć torbę z zakupami bo przecież to "wstyd" co by było gdyby zobaczył nas kolega czy koleżanka ...
14 4 14
2009-12-15T20:49:46+01:00
W dziesiejszych czasach ludzie młodzi nie traktują starszych z należytym im szacunkiem.
Młodzi ludzie są w stosunku do nich opryskliwi i niepotrafią ich zrozumieć. Ludzie starsi potrzebują pomocy czasem w prostych czynnościach które mogły by zająć na m młodym ok.10min, ale większość młodzieży nie udzieli im pomocy. Jest to błąd z naszej strony bo za kilkadzieśąt lat może my również będziemy potrzebowali pomocy i oczekiwali szcunku od młodzieży.
Powinniśmy zmienić swoje zachowanie w stosunku do starszych ludzi i pomyśleć co oni czują i że ta chwila nas nie zbawi więć możemy im pomóc lub powiedzieć dzieńdobry starszej pani która mieszka naprzeciwko naszego mieszkania , bo to nam nie zaszkodzi a ona bęzie szczęśliwsza.
10 4 10