Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:48:14+01:00
In this snowy Christmas days,
When the church bells strike,
accept requests full of joy,
and on New Year's luck
health and prosperity.
4 3 4
2009-12-15T21:00:09+01:00
ŻYCZENIA 1
In the peaceful joys of Christmas,
in the stars that shine above,
In the wonder of the season,
in the gift of God's great love...may you
find hope and promise that will
fill this Christmas season with
very special happiness for you!
Merry Christmas and a Happy New Year!

TŁUMACZENIE 1
W spokojnych radościach Bożego Narodzenia,
w gwiazdach , które zaświecą wysoko,
W innej porze,
w darze Boga wielka miłość...może
znajdujesz nadzieję i obietnicę ,
która wypełni ten okres Bożego Narodzenia bardzo
specjalnym szczęściem dla ciebie!
Wesołych świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!

ŻYCZENIA 2
The magic of Christmas never
ends and its greatest of gifts are
family and friends... Best Wishes for a very
Merry Christmas and a Happy New Year

Tłumaczenie 2
Magia Bożego Narodzenia nigdy się nie
skończy ,jej największym darem to
rodzina i przyjaciele... Najlepsze Życzenia dla
ciebie , wesołych świąt i Szczęśliwego Nowego Roku

(Napisałam dwa rodzaje -wybierz ,który ci pasuje :)
Mam nadzieję ,że pomogłam :P



9 4 9