Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:47:44+01:00
1. Stwórzmy razem lepszy świat bez wojen.
2. Wojna niszczy-pokój buduje. Co wybierasz?
3. Zjednoczone narody-większe korzyści.
4. Tam gdzie pokój panuje, tam się naród raduje.
9 3 9
2009-12-15T20:51:30+01:00
,, Wolnoś, równość, tolerancja "


,,Wojna rujnuje pokój - buduje"

,, Pokój to życie w lepszym świecie "
3 4 3
2009-12-15T20:51:41+01:00
Pokój, miłość, wolność. peace, love, freedom. <3
stop kolejnym tonom łez wylanych, milionom litrów krwi przelanej, i tysiącu wlewanych amunicji.
koniec wojen to początek do nieba.
wojna jest gorsza od najgorszych kataklizmów. dlaczego? bo wywołana przez człowieka.
albo takie subiektywne :
a dzieci w Afryce nadal głodują.
albo : ZASTANÓWCIE SIĘ. czy świat na prawdę jest przeludniony?! :/
wstrząsające : MILIARDY BŁĄDZĄCYCH DUSZ, ZERO SPOKOJU.
:) pozdro. mam nadzieję że Cię natchnęło i też coś wymyślisz i któreś z wymienionych się przyda. :) ;*
2 3 2