Odpowiedzi

2009-12-15T20:47:55+01:00
Jaki jest okres przed Bożym Narodzeniem?
Adwent.
Dary 3 króli:
złoto, kadzidło, mirra
Potrawy wigilijne:
karp, groch z kapustą, kluski z makiem, barszcz
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T22:50:00+01:00
1. przybieżeli do Betlejem pasterze.
2. adwent
3. nastrój
4. złoto, kadzidło, mirra - królowie: Baltazar, Kacper i Melchior
5. opłatek symbolizuje jedność ludzi :)
6. pojęcia nie mam.
7. dzieleniu się z rodzinną na znak pokoju
8. kapusta, karp, łazanki, kompot z suszonych owoców.
9. Sama nic nie umiem na konkurs.
10. Z angola również nic nie umiem :))
11. Jak to ja.. :)
12. Zgłoś najlepszą :)