Odpowiedzi

2009-12-15T20:48:01+01:00
O ile mnie pamięc nie myli podbijał wszystkie ziemie jakie mu sie nawineły, tj. wszystkie bitwy wygrywal :D ale nie jestem pewien.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:49:25+01:00
Ponieważ był uwielbiany przez żołnieży i potrafił ich nakłonic do nadludzkiego wysiłku.Historia węzła gordyjskiego ukazała jakim był mądrym człowiekiem. Dokonał wielu podbojów. Był odważny i bardzo szanował naukę.
1 5 1