Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:52:59+01:00
Suche nach Größe 36 - szukam rozmiaru 36
braucht eine rosa Farbe - potrzebuje różowy kolor
Hemd kostet 50 zł - bluzka kosztuje 50zł
1 5 1
2009-12-15T20:54:19+01:00
Szukam rozmiaru 36 - Suche Größe sechsunddreißig
potrzebuje różowy kolor - Bedürfnisse rosa farbe
bluzka kosztuje 50 zł - Bluse Kosten fünfzig
Z mojego słownika
2009-12-15T20:58:59+01:00
-Ich suche 36
-Ich benötigen rosa farbe
-Bluse kostet 50 €