Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-15T20:51:56+01:00
Zapachem przypominasz
ten dzień miłości początek
zapachem tylko teraz
przypominasz tę wiosnę

Wiesz modlę się by
kiedy wstanie dzień
sprawił cud dla ciebie
zabrał nas tam
gdzie kochanie miłośc
tak smakuje jak pierwszy raz

Ref:
Musi cały ten czas,cały ten czas to
ja pierwszy raz musi byc musi trwac
cały ten czas to ja pierwszy raz
tak musi trwac

Dotykiem samym byłam
kochaniem samym wtedy
szeptaniem po wodzie chodziłam
chce cie takiego jak kiedyś

Wiesz modle sie by
kiedy wstanie dzień
sprawił cud dla ciebie
zabrał nas tam
gdzie kochanie miłośc
tak smakuje jak pierwszy raz

Ref:
Musi cały ten czas,cały ten czas to
jak pierwszy raz musi byc musi trwac
cały ten czas to jak pierwszy raz
nasz musi trwac 3x

Obecnośc sama teraz nie wystarczy
szczęściu mojemu
udowodnij i na wszystko przyrzekaj
będziesz jak wtedy ten sam taki sam

Ref:
Musi cały ten czas,cały ten czas to
jak pierwszy raz musi byc musi trwac
cały ten czas to jak pierwszy raz
nasz musi trwac 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:52:26+01:00
1.Zapachem przypominasz ten dzień miłości początek
Zapachem tylko teraz przypominasz tę wiosnę.
Wiesz...modlę się gdy kiedy wstanie dzień sprawił cud dla Ciebie.
Tak! Zabrał nas tam gdzie kochanie
miłość nam smakuje...
Jak pierwszy raz...

Ref:Musi cały ten czas (cały ten czas)
to jak pierwszy raz
Musi być, musi trwać... Cały ten czas
to jak pierwszy raz, tak musi trwać.

2.Dotykiem samym byłam, kochaniem samym wtedy, szeptaniem po wodzie chodziłam,
Chcę Cię takiego jak kiedyś!
Wiesz... Modlę się by kiedy wstanie dzień
sprawił cud dla Ciebie, zabrał nas
tam gdzie kochanie miłość nam smakuje.
Jak pierwszy raz...

Ref: Musi .....

3.Obecność sama teraz nie wystarczy
szcześciu mojemu.
Udowodnij i na wszystko
przyżekaj będziesz jak wtedy
ten... ten sam, taki sam

Ref: Musi cały ten czas....

Proszę. znam to na pamięć...
1 5 1