Są 2 zadania !

1. Co robisz w szkole ! (Prosze napisac pare zdan niedlugo i najpierw po polsku i przetlumaczyc na niemiecki)
2. Co będziesz robil w ferie ( Prosze napisac pare zdan niedlugo i najpierw po polsku i przetlumaczyc na niemiecki )


Bezblednie bo to na sprawdzian pozdrawiam : )

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T21:16:10+01:00
1.In Polnisch sprechen wir über Bücher. In Mathematik wir rechnen und Aufgaben lösen. In Deutsch wiederholen wir den Wortschatz.

Na polskim rozmawiamy o książkach. Na matematyce liczymy i rozwiązujemu zadania. Na niem. powtarzamy słównictwo.

2.In der Zeit der Ferien fahre ich mit meiner Familie nach Österreich. Wir werden Ski laufen. Nach der Rückkehr werde ich mich mit Freunden treffen.

W czasie ferii jadę z moją rodziną do Austrii (Österreich-Austria). Będziemy jeżdić na nartach. Po powrocie będę spotykać się z przyjaciołmi.

:)
2 3 2
2009-12-15T21:18:13+01:00
1.Wir hören Kassetten in Musik .
2.Wir joggen in Sport.
3. In Chemie machen wir Experimente.
4.Wie lernen über Tiere in Bio.
5.In Musik singen wir Lieder.
6.Gramatik üben wir in Englisch
7. In spielen instrumente in Musik.
8. Wir machen gimnastik in Sport
9. Test schreiben wir in Englisch .
Tu jest to co robisz na poszczególnych przedmiotach.
Nie oczekuje "najlepszej" bo to polowa zadania, ale nie oczekuje też spamu;)))
Pozdrawiam.;)
3 5 3