Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:51:51+01:00
Czasem pracy nazywamy okres w którym robimy coś co musimy wykonać (jakąś czynność)
  • Użytkownik Zadane
2009-12-15T20:52:13+01:00
Nazywamy okres tygodnia ,czyli każdy musi pracować w dni robocze natomiast weekend jest wolny czyli sobota i niedziela.
2009-12-15T20:59:53+01:00
Czas pracy to chyba szczyt dnia chodzi mi że jest najwięcej ludzi w tej godzinie
np. według mnie czas pracy to 15.00
albo poprostu czas w którym pracujemy