Wykorzystując podane niżej informacje ,zredaguj notatkę ,którą można by umieścić w szkolnej gazetce.Użyj przynajmniej 5 imiesłowów przymiotnikowych.
Tytuł filmu: Zakochany Szekspir
Reżyseria: John Madden
Grają: Gwyneth Paltrow,Joseph Fiennes,Judi Dench
Gatunek: komedia miłosna
Temat: powstawanie najsłynniejszej tragedii miłosnej "Romeo i Julia".Autor scenariusza wymyślił perypetie miłosne Szekspira i napisał uroczą ,dowcipną,błyskotliwą komedię. Kinomani polecają.


wykorzystane imiesłowy podziel na czynne i bierne .

2

Odpowiedzi

  • ona
  • Początkujący
2009-09-10T16:43:14+02:00
W poniedziałek 14.09.2009 roku w sali gimnastycznej odbedzie sie spektakl pt:" Zakochany Szekspir". Zagraja w nim m. in Gwyneth Paltrow,Joseph Fiennes,Judi Dench. Jest to komedia romantyczna, ktora rozbawi wszystkich. Tematem jestpowstawanie najsłynniejszej tragedii miłosnej "Romeo i Julia".Autor scenariusza wymyślił perypetie miłosne Szekspira i napisał uroczą ,dowcipną,błyskotliwą komedię. Kinomani polecają.
Bardzo serdecznie polecamy i zapraszamy
21 3 21
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-10T16:49:23+02:00
W kinach pojawiwił sie film pt Zakochany Szekspir(komedia miłosna). autorem scenarjuszu jest John Madden a grający w filmie aktorzy to Gwyneth Paltrow,Joseph Fiennes,Judi Dench. tematem filmu jest powstawanie ,,romeo i juli,, a scenarzysta stwożył perypetie miłosne shekspira sprawiają ze jego film stał sie uroczą komedią polecana przez kinomaniaków.

17 3 17