Odpowiedzi

2009-12-15T20:57:24+01:00
Drogi Scroogu !

Życzę tobie pogodnych. ( ... ) Lecz chociaż nie . Za to co mi zrobiłeś nic ci nie powinienem życzyć. Za te noce w biurze. I za ten dzień pracy w wigilie. Ale i tak życzę ci sknero szczęśliwych świąt w samotności. Totalnej samotności.

Twój skarbnik .
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T21:01:05+01:00
Drogi Ebenezerze, chciałabym ci życzyć wszystkiego dobrego. Życzę ci zdrowia, życzę miłości, życzę ci szczęścia a także mądrości w dalszym Twoim życiu. Moim największym życzedniem dla ciebie jest zmiana przyszłości pokazana w trzecim duchu w ''opowieści wigilijnej''. Abyś się pogodził ze swoją najbliższą rodziną i zed wszystkimi ludź mi, którzy mówili o tobie nie za dobrze. I najważniejsze to wesołych świąt i wesołego nowego roku.
4 2 4