Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-15T20:58:34+01:00
A)Utrzymuje roślinę w podłożu
b) Magazynuje substancje odżywcze, pozwala roślinie przetrwać zimę
c) Zachodzi w nich fotosynteza

Mam nadzieję, że pomogłam..xD
5 4 5
2009-12-15T21:01:46+01:00
Łodyga- utrzymuje roślinę w podłożu.
Liście- zachodzi w nich fotosynteza.
Korzeń- magazynuje substancje odżywcze(które pomagają przetrwać zimę)
3 5 3