Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T21:04:39+01:00
Moim zdaniem był bardzo dobrym przywódca na bitwie rzucił się nawet bez hełmu na uzbrojonych żołnierzy.
Stoczył wiele krwawych bitew i pokonał Dariusza Wielkiego
był wielkim znakomitym taktykiem wojennym i świetnym przywódcą
Jego zwycięskie bitwy :
W 332 r. p.n.e. Egipt
W 331 r. p.n.e. bitwa pod Arbelą i Gaugamelą.
W 324 r. p.n.e. wyruszył na Wschód, zabierając ze sobą 60 tys.
W 333 r.p.n.e. Bitwa pod Issos gdzie pokonał Persów .
1 5 1
2009-12-15T21:27:56+01:00
Aleksandrowi Macedońskiemu nadano przydomek wielki ponieważ żdobył bardzo wiele ziem oraz byl doskonałym przywódcą co sprawialo ze żolnierze mu ufali.
1 2 1