Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-10T16:56:17+02:00
Sokrates doszedł do tego że jest mądrym tym iż zadawał pytania ludziom wydającym się w tych czasach najmądrzejszym, czyli min. politykom.
Oni nie umieli wówczas odpowiadać na nie, choć filozofowi wydawały się dość proste.Stwierdzeniem ,,Wiem że nic nie wiem'' zaszedł bardzo daleko lecz i za to został też skazany na wypicie trucizny.
8 3 8
2009-09-10T17:34:57+02:00
Sokrates obmyślił pewne stwierdzenie które brzmi "Najmądrzejszy jest, który wie, czego nie wie." Sokrates wiedział czego nie wie, a inni po prostu tylko uważali że są najmądrzejsi i nie wiedzieli że jest wiele innych dziedzin lub jest wiele innych informacji nauki o których nawet nie mieli pojęcia.
10 4 10