1. Podaj tytuł kolędy, która jest znana i śpiewana we wszystkich krajach chrześcijańskich.
2. W jakim kraju europejskim na Wigilię, nazywaną Jouluaatto, prezenty roznosi Joulupukki?
3. Podaj imię czarownicy która przynosi włoskim dzieciom prezenty w święto Epifanii.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T21:12:39+01:00
1.Cicha noc
2.Finlandia
3.Befana
1 5 1
2009-12-15T21:34:27+01:00
1) Kolęda to Cicha Noc
2) Jest to Finlandia
3) Wróżka o wyglądzie wiedźmy, która przynosi dzieciom prezenty w święto Epifanii (z nocy 5 na 6 stycznia) nazywa się La Befana.
1 5 1