Odpowiedzi

2009-12-15T21:10:15+01:00
Np trojkat rownoboczny ma 3 katy po 60 stopni . ich suma wynosi zatem 180st
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T21:14:04+01:00
Suma miar kątów wewnętrznych trójkąta zawsze wynosi 180 stopni.
Załóżmy, że dany jest trójkąt prostokątny - jeden bok ma zawsze 90 stopni co oznacza, że pozostałe dwa muszą mieć też 90 stopni.
Kąt pełny = 360 stopni
Połowo kąta pełnego = 180 stopni